W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń lub napisz do naszego działu obsługi klienta: +48 514 340 012

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.

Jak mogę zwrócić towar?

  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    – nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    – zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta
  • Wypełnij formularz zwrotu towaru i wyślij go na adres kominki3generacji@gmail.com. Poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania formularza.
  • Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów.
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres: Konrad Pietrasik, ul. Marii Fołtyn 3b, 26-600 Radom

 

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi. (więcej w dziale Reklamacje)

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom lub przedsiębiorcom, którzy korzystają z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, a zakup nie miał charakteru zawodowego.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość towaru zgodnie z zamówieniem Klienta.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy lub może zostać odesłany na koszt klienta na wskazany adres.

 

Jak zgłosić reklamację?

Aby Państwo jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez wysłanie formularza wraz ze zdjęciami wskazującymi na uszkodzenie/wadę towaru na adres kominki3generacji@gmail.com. W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00 pod numerem telefonu 514 340 012.