Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
Jak mogę zwrócić towar?
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi. (więcej w dziale Reklamacje)
Podsumowanie
Jak zgłosić reklamację?
Aby Państwo jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez wysłanie formularza wraz ze zdjęciami wskazującymi na uszkodzenie/wadę towaru na adres kominki3generacji@gmail.com. W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00 pod numerem telefonu 514 340 012.
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które przechowują informacje o Twoich preferencjach i zachowaniach na stronie. Klikając przycisk ok wyrażasz zgodę na ich używanie. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i sposobie ich zarządzania, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.